Når jeg kiggede rundt med kobenet ved hovedtrappen blev jeg lidt skuffet da det faldt igennem den ene side:).
Hele siden er "rødden" som vi siger i Gøteborg. Rådden træbjælke ved basis af grønmalet stolpe, omringet af græs og planter.

Stolpen synes stadig at være i god stand, men hvad den står på ved jeg ikke.

Så hvor begynder jeg? Understøtte taget med en stempel og rive resten ned, så bygge nyt i træ, for pudse kan jeg ikke.
Eller bygge op i lecablok og finde en, der kan pudse på samme måde.
Jeg er ikke tømrer, men kan man gøre dette selv?
Lagde om taget sidste måned, så jeg ved, det kan holde et par tykke tømrere i hvert fald.

Lidt flere billeder af hvordan det ser ud: Rådnetræ ved veranda, med udsatte træspåner og skadet maling. En barnevogn og træstol ses i baggrunden. .
Sammenfaldet veranda med rådnet træ og grøn maling ved siden af en trædør og to træstole op ad væg med mønstret puds.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.