Hej.
Planlægger at renovere en mur, der i dag er bygget med betonblokke lignende blokkene fra Våxtorp beton.
Tænkte at rive 2 rækker ned og bygge op igen, da muren er sprækket langs denne samling.
Mit spørgsmål er, om det fungerer at genopbygge med Lecablokke i stedet, med tanke på den kommende pudsning af muren?
Kan man blande 2 forskellige underlag på denne måde uden problemer?
Et andet spørgsmål er, om man behøver at armer mellem de forskellige lag? Muren er 4 rækker høj.
/Mikkey