Hej,
Vi har netop anskaffet os et rækkehus, hvor kælderen på sine 40 kvm udgør gode muligheder for beboelse. I dag findes der:
• Et større rum, hvor den tidligere ejer havde biograf
• Toilet af ældre slags
• ”snickerboa”
• Skab under trappen
Generelt er der hvidmalet betongulv og vægge, men luften er god, og det lugter som det skal. Der er en affugter, som ikke behøver at arbejde mange dage/uger om året. Snickerboan er groft indrettet og ligger i forbindelse med det ældre badeværelse. Overvejelser om at slå disse sammen til et større badeværelse/vaskerum/opbevaringsrum. Kommentarer/erfaringer med dette? Noget ekstra vigtigt at tænke på?
I øvrigt går tankerne på, hvordan man kan få lige, jævne vægge uden at bruge gipsplader?
og om man kan lægge flydende trægulv, hvis man lægger en platonmåtte?
Tak på forhånd!