Hej!
Vi har en tilbygning, hvor taget er en altan. Bygget i 60'erne og tagbjælker af siporex, derefter mistænker jeg kobberplade, som man senere har lagt asfalt på og derefter en form for beton og klinker. Senere har man dækket alt med tagpap, og nu begynder det at være tid til at fjerne tagpap, klinker og den løse beton, der ligger under. Jeg tænker at lægge nyt tagpap, som skal svejses, da der er lavt fald på taget. Mit spørgsmål er, hvad jeg bedst gør for at få noget at fastgøre tagpappen i, reparere med almindelig beton? Flydespartle? Andre løsninger? Kan ikke bygge for meget i højden på grund af terrassedøren.

• Ødelagte klinker og betonrester på et gammelt balkongtag, klar til renovering og fjernelse af gammel tagpap og løst materiale.
  • Billedet viser en tagterrasse med værktøj spredt på overfladen. Taget er dækket med pletvis slidt tagpap og en murstensvæg ses til højre.
  • Rødt bølgebliktag med metalramme over en murstensbygning. Under ses en tagrende og en grøn træterrasse.
  • Billede af beskadiget tag med fliser og nedbrudt tagpap. Nogle fliser er fjernet, og der ses restmateriale og sort asfalt under fliserne.
Hej, nysgerrig på hvordan det gik for dig. Vi har en betonaltan, hvor jeg overvejer at lægge pap for at gøre den tæt ovenfra. Den er i beton nu, men lidt slidt og næppe tæt…
Så jeg tænkte på, om du ville dele med dig af, hvordan I gjorde?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.