Hej, skal bygge en espalier øverst i trappen og har forstået at mellemrum mellem ribberne ikke må overstige 10cm.
Jeg undrer mig over, om der findes nogle regler for, hvor elastiske ribberne må være? Mine ribber er 26 x 80 mm i eg. Det bliver noget værre bøvl at kløve og lime og høvle, så de bliver bredere!
Jeg undrer mig over, om der findes nogle regler for, hvor elastiske ribberne må være? Mine ribber er 26 x 80 mm i eg. Det bliver noget værre bøvl at kløve og lime og høvle, så de bliver bredere!
Måske findes der en regel et sted, men det føles irrelevant. Reglen er for at børn ikke skal kunne stikke hovedet ind i sprækken og sidde fast. Hvis du tænker ud fra det, får du nok selv en fornemmelse af, hvad der er ok.
min tanke er, at hvis tremmerne er for bløde, så kan man let bøje dem fra hinanden, og så er mellemummet jo mere end 10 cm!Åsa Lund sagde:
Ved ikke!
Jeg tænkte bare et skridt længere når det gælder afstanden!
Jeg tænkte bare et skridt længere når det gælder afstanden!
Det bliver nok sådan, jeg gør
Klik her for at svare