3,917 læst ·
19 svar
4k læst
19 svar
Reglar loftseng
Medlem
· Blekinge
· 12 194 indlæg
Hvis du har en plan uventileret skive og lægger madrassen ovenpå, får du skimmel.
Jeg stødte på denne ældre diskussion og ville tilføje, at jeg har haft gode resultater med at bruge simple ventilationskiler eller tynde lameller under madrassen. De er billige og holder luften i bevægelse uden at hæve madrassen for meget. Har nogen her prøvet at bore et par huller i brættet selv for at øge luftstrømmen?
Medlem
· Blekinge
· 12 194 indlæg
Mig. Da jeg var studerende, byggede mine venner og jeg flere himmelsenge, også med perforerede plader. Jeg synes, din idé er lige så god, så længe det ikke skaber ujævnhed i madrassen.T Typografs sagde:I came across this older discussion and wanted to add that I’ve had good results using simple ventilation wedges or thin slats under the mattress. They’re cheap and keep the air moving without raising the mattress too much. Has anyone here tried drilling a few holes in the board itself to boost airflow?
Min bedste himmelseng var hængslet og kunne foldes op, når der var behov for mere plads nedenunder.
Jeg havde samme udfordring med at vælge noget solidt, der ikke ville fylde hele rummet, og en køjeseng til børn https://www.coolkidsbed.com/product-category/bunk-bed viste sig at være den nemmeste måde at frigøre gulvplads. Jeg kunne godt lide, at nogle af mulighederne havde indbyggede skriveborde og opbevaring, så jeg ikke behøvede ekstra møbler. Prisklassen var også overkommelig, så jeg kunne fokusere mere på funktioner end på at strække mit budget.
Klik her for at svare