Jeg kigger efter stolpe/regle til hegnet jeg skal bygge i ugen. Havde tænkt at bruge 45x45. I princippet alt jeg finder er NTR-AB (Ikke NTR-A) dog. Skal sætte reglen i jordanker og derefter montere færdige hegnsektioner.
Fungerer det med NTR-AB til dette eller behøver jeg finde NTR-A? Modtager gerne et link eller en henvisning i den rigtige retning!
Fungerer det med NTR-AB til dette eller behøver jeg finde NTR-A? Modtager gerne et link eller en henvisning i den rigtige retning!
Tænkte køre et sådant jordanker: https://www.k-rauta.se/produkt/jord...zW4WhBqbg2LsCTBf0B883xTdDfcdnnbMaAv0LEALw_wcB
Så tænker jeg, at delen hvor stolpen fastgøres, er over jorden. Korrekt?
Meget basic spørgsmål kan det synes, men hellere et spørgsmål for meget end for lidt tænker jeg!
Så tænker jeg, at delen hvor stolpen fastgøres, er over jorden. Korrekt?
Meget basic spørgsmål kan det synes, men hellere et spørgsmål for meget end for lidt tænker jeg!
Skulle lige så godt kunne hoppe op til 70 x 70, tænker jeg. Ingen mærkelighed.
Hegnet skal være rundt om en terrasse ved min rækkehuslejlighed. Omtrent 2 x 3 x 8 meter i længde. Hegnet bliver cirka 80 cm højt, lidt afhængig af hvor lavt ned på stolpen (altså reglen) jeg fæster det.
Hegnet skal være rundt om en terrasse ved min rækkehuslejlighed. Omtrent 2 x 3 x 8 meter i længde. Hegnet bliver cirka 80 cm højt, lidt afhængig af hvor lavt ned på stolpen (altså reglen) jeg fæster det.
Rundt så stætter alt med hinanden så holder spyddene det godt.T Tariax sagde:
Klik her for at svare