Er ved at renovere et vaskerum, der ligger lidt lavere end resten af huset. Rev en spånplade ned fra den indre væg, der er på ydervæggen. Fandt denne lægte, som er sat direkte på muren. Ser lidt muggen ud, men er tør.
Hvad gør jeg? River den ned og sætter en ny op? Burde man ikke have noget mellem muren og lægten, som beskytter mod fugt fra betonen?