Jeg skal bygge en isoleret bod, hvor den tilladte højde gør, at jeg får lidt svært ved at regne korrekt for yderdøren.
Hvad tror I om konstruktionen på billedet?
Jeg kan naturligvis kortlægge til venstre i billedet.
Jeg skal bygge en isoleret bod, hvor den tilladte højde gør, at jeg får lidt svært ved at regle korrekt for yderdøren.
Hvad tror I om konstruktionen på billedet?
Jeg kan selvfølge kortlægge til venstre på billedet.
[billede]
Problemet er løst.
Hammerbåndet bliver fortsat to liggende 45x95, men det bliver to stående 45x95 med 5mm board, som limes og sømmes mellem tagreglarne ovenpå hammerbåndet.
Problemet er løst.
Hammerværket bliver fortsat to liggende 45x95, men der kommer to stående 45x95 med 5mm board, som limes og sømmes mellem tagspærene oven på hammerværket.
Du har stadig brug for et bedre opbakning til tagsten over dørhullet, det nemmeste er at sætte en ekstra 2x4 på indersiden, hvis du ikke kan tænke dig at stille hammerværket på højkant.
Over det formodede vindueshul har du tegnet en liggende dobbeltregel, hvorfor?
Du har stadig brug for en bedre understøtning til tagstenene over døren, det enkleste er jo at sætte en ekstra 2x4 på indersiden, medmindre du kan overveje at stille spærret på højkant.
Over det formodede vinduehul har du tegnet en liggende dobbeltregel, hvorfor?
På gavlsiderne ser det ud til, at du har tegnet dobbelte liggende spærrebånd, hvad er deres funktion?
Spørgsmålet vedrører ikke åbningen til vinduet, det kommer måske ikke til at være der. Det er åbningen til døren, der er spørgsmålet. Der bliver ikke tagsten på taget, det bliver plade.