Hej Yonna
Du har nok ikke polyetene plast i dit strygejern.
Polyetene tåler ikke høje temperaturer +100 grader.
Du kan sikkert lime dit jern med limet du har købt.
Hvis limet ikke hæfter, så har du en plast bestående af enten polyetene eller polypropene. Disse er svære at lime.
Har du en fyr, der har et loddekolbe, kan du prøve at smelte plasten sammen, hvis dette går godt, hvis det er ETENE eller PROPENE plast.
Prøv at lime først
Håber det virker, og ja, jeg er plasttekniker
Fredrik
Du har nok ikke polyetene plast i dit strygejern.
Polyetene tåler ikke høje temperaturer +100 grader.
Du kan sikkert lime dit jern med limet du har købt.
Hvis limet ikke hæfter, så har du en plast bestående af enten polyetene eller polypropene. Disse er svære at lime.
Har du en fyr, der har et loddekolbe, kan du prøve at smelte plasten sammen, hvis dette går godt, hvis det er ETENE eller PROPENE plast.
Prøv at lime først
Håber det virker, og ja, jeg er plasttekniker
Fredrik
Klik her for at svare