Har i dag fået G4-3 råspontsluger leveret. Jeg ved, at kvaliteten kan være sådan der, men ud af seks stykker har fire stykker et antal huller i sig, som er cirka 4cm store. Jeg har tidligere bestilt råspont (ikke i luger) i samme kvalitet, og da har jeg haft større huller på et fåtal brædder af 160m træ.
1) er ovenstående kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal have tagpap på. Er det et problem med så store huller?