Har i dag fået G4-3 råspontsluger leveret. Jeg ved, at kvaliteten kan være sådan der, men ud af seks stykker har fire stykker et antal huller i sig, som er cirka 4cm store. Jeg har tidligere bestilt råspont (ikke i luger) i samme kvalitet, og da har jeg haft større huller på et fåtal brædder af 160m træ.

1) er ovenstående kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal have tagpap på. Er det et problem med så store huller?
 
  • Råspontsluckor med flere store huller i træet, ca. 4 cm i diameter, viser kvalitetsproblemer for G4-3 leveret til byggeprojekt.
  • Trælplanke med et stort rundt hul på cirka 4 cm, tydeligvis en defekt i G4-3 råspontsluckor.
alexander___ alexander___ sagde:
Har idag fået G4-3 råspontslåg leveret. Jeg ved, at kvaliteten kan være sådan, men ud af seks styk har fire styk et antal huller i sig, der er cirka 4cm store. Jeg har tidligere bestilt råspont (ej i låg) i samme kvalitet og da har jeg haft større huller på et fåtal brædder af 160m træ.

1) er ovenstående kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal have tagpap på. Er det et problem med så store huller?
Iofs tror jeg ikke du får problemer, men du kan jo reklamere dem og vælge nogle med færre huller: Det burde ikke leverandøren opponere sig imod?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.