Efter at have støbt en bordplade og vindueskarme i beton har jeg nu fået blod på tanden.

Overvejer at støbe stolperne til mit glasrækværk i beton.
Firkantprofil 50X90 mm.
Monteres udenpåliggende. Højden på stolperne ca. 20 cm kortere end glassene. Glassene stikker altså op højere end stolperne. Glassene klemmes fast med rustfrie firkantede plader ca. 50x50mm. Fastgøres med M8 skruer som skrues i indstøbte rustfrie flangemøtrikker. (beton/gummiplade/glas/gummiplade/rustfri plade/skrue)
Gennemgående hul til boltene som fastgør stolpen udenpå balkonkanten.
Fire stående 6 eller 8 mm rustfri armering. elrør i formen hvor jeg har brug for huller.
Tænkte at bruge finbeton, evt. ekspanderbeton som jeg tror giver færre porer.
Har nogen prøvet?
Vil det fungere?
 
  • Synes
tobbbias
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.