Som synligt på billedet, så har jeg brug for at udskifte portkarmene. Den nye port bør vel kunne klare sig, hvis man vender tærskelkanten? Altså tærsklen ind mod gården i en mere beskyttet position fra vand og sne. Det drejer sig om i alt tre karme, to til gården og en til garagen. Er der nogen, der har forslag til en bedre konstruktionsløsning end den eksisterende? Jeg ønsker jo ikke, at de skal rådne igen om nogle år.
 
  • Nedre del af en sort portkarm viser tegn på forrådnelse ved bunden, omgivet af grus og sten. Træet er slidt og viser brugsspor.
Senest redigeret af en moderator:
Ingen med forslag trods fejlstavet overskrift?;)

#Ændret overskriften# / morsan
 
Senest redigeret af en moderator:
Jeg lod karmen slutte 15 mm over betonen og lagde et stykke trykt træ nedenunder. Ved ikke om det er en god løsning, der fungerer, men man må jo gøre noget :)
Jeg har regelret væggene ud, fordi jeg har efterisoleret garagen også, så forhåbentlig har jeg flyttet vandstænkene lidt væk. Måske kan du gøre noget lignende hos dig?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.