Jeg skal trække elementrør i væggen, er der nogen, der har et billede af en pæn løsning på gennemføring gennem osb og gipsplade samt fastgørelse inde i væggen?
Er det tilladt at sammensætte elementrør inde i væg?
Jeg tog fejl. Var stensikker på, at enhver form for vandledning i væg skulle være uden samling.
Jeg ville have undgået skjulte samlinger indtil det sidste iaf.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.