Jeg skal trække elementrør i væggen, er der nogen, der har et billede af en pæn løsning på gennemføring gennem osb og gipsplade samt fastgørelse inde i væggen?

Er det tilladt at sammensætte elementrør inde i væg?
 
Har ingen billede på flot løsning men det er absolut forbudt at have samlinger i væg.
 
Elemetrør/varmeinstallationer må skjult samles, men man må aldrig trække vandrør i en ydervæg.
Ferskvand må aldrig skjult samles.
 
KalleKe
Toomz Toomz sagde:
Har ingen bild på snygg løsning men det er absolut forbudt at have samlinger i væg.
Ikke for opvarmning "vel"?

Derimod for tappvatten må man ikke have det sådan, hvis man vil have at forsikringer etc skal gælde.
 
Jeg tog fejl. Var stensikker på, at enhver form for vandledning i væg skulle være uden samling.
Jeg ville have undgået skjulte samlinger indtil det sidste iaf.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.