Gæstetoilet under renovering med rå vægkonstruktion synlig, værktøj på gulvet og en opvarmningsradiator placeret på højre side.

Tänkte sätta igång och gipsa idag i på rivna gästtoalett men vill ha lite feedback mitt tänkta tillvägagångssätt så det inte är några big no no.

Tanken är att limma nedre delen med PL 400 (betong) och skruva i råsponten på övre delen av gipsskivan, allt ok med det!? ( tänkte på rörelser mellan materialen)
Sedan måste jag nog dela skivan på väggen rakt fram för att få in den, gör jag det lämpligast med en 50cm hög bit längst ned!?

Skall kakel på efter.
 
er det i en kælder?
 
Nej det er det ikke
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.