Hej,
Vi vil udskifte gulvet (har gulvvarme under) i gangen og lægge et mere moderne klinkergulv. Jeg undrer mig over, hvordan vi skal gøre med den del under trappen? Bør man save benene af på trappen og lægge klinker under?

• Trappetrin med beige belægning over marmorlignende gulvfliser i entreen, foreslået udskiftet til moderne klinker.
Jeg havde lagt omkring trappen er det marmor som ligger i dag?

Ja det hjælper vel ikke rigtig at save trappen af, den skal jo monteres bort, hvis du skal kunne lægge fliser under, svært at skubbe fix og fliser ind.

Andreas_kalmar Andreas_kalmar sagde:
Jeg ville have lagt omkring trappen, er det marmor, der ligger i dag?
Jeg tror det er marmor. Vi er nødt til at fjerne det, der er nu, fordi fliserne er lagt i "ujævn" rækkefølge.

N Nadieh.b sagde:
Jeg tror det er marmor. Vi behöver tage det bort som er idag eftersom pladerne er lagt i "ujævn" orden.
Hvad mener du med ujævn orden?

T topmount sagde:
Ja det hjælper vel ikke rigtig at save af trappen den må jo monteres af hvis du skal kunne lægge fliser under, svært at skubbe ind fix og fliser
Hele trappen ser sådan ud. Den skal vi også renovere efter gulvet og bygge et opbevaringsrum under. Er det kun det sidste trappetrin der skal monteres af? Håbede på at slippe for at montere trappen :)

• Trætrappe med hvide gelændere i en stue med flisegulv. En kat sidder ved trappen. Trappen skal muligvis renoveres og sidste trin fjernes.
Skal du lægge under trappen, så skal den væk, men der er ingen mening i at gøre det, hvis dine gamle fliser sidder godt, så er det bare at slibe til evt. fugespring og lægge over

• Synes
Nadieh.b
  • Laddar…
N Nadieh.b sagde:
Jeg tror det er marmor. Vi behøver at fjerne det, der er i dag, fordi fliserne er lagt i "ujævn" orden.
Jeg mener, hvordan kan vi lægge omkring trappen? De gamle vil ellers kunne ses.

Ikke hele trappen, bare rundt vangerne dvs det, der står på gulvet.

• Synes
Nadieh.b
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.