Hej!

Har et hus fra 1930'erne. Trappen er fra den tid og fører mellem entréplan og øvre plan.

Vi skal renovere en del i huset og tænkte tage og gøre trappen samtidigt. Træpanelet på billedet på væggene skal males dækkende hvid. Vi planlægger også at male stødtrinene og vangerne hvide og bare lade selve trappetrinene være som de er. Desværre er de ikke helt trærene, men har fået lidt farve på sig en gang i tiden. Hvordan ville I have gjort? Malet eller ikke? Taknemmelig for synspunkter, inden vi bestemmer os og går i gang.
 
  • Trætrappe fra 1930'erne med hvidmalede stødtrin og vangstykker, samt originale trin med spor af gammel maling. Træpanel på væggen.
Slibe og lakere.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.