Tænkte bygge til en atriumgård midt i huset og bygge et lille mini hus ovenpå vores etplanshus.
Tænkte bygge "moderne". I den stil som tagkanterne i det gamle hus allerede har. Altså uden tagudhæng.
Hvordan ser konstruktionen med luftspalte osv. ud med denne "moderne" løsning?
Stammen skal bestå af:
Væg: 45x170 + 45x45
Tag: 45x220
Stående kompositpanel.
Sådan tænkte jeg mig overkanten
Lignende tilbygning med tagudhæng
Nogen der har nogen erfaring?
