Hej,
Renoverer kælder og skal pudse vægge af letbeton. Har spurgt flere i min lokale Optimerahandel om passende pudssort at bestille, men ingen ved hvilken der passer, og de har ikke fået noget svar fra deres kontaktpersoner hos Weber endnu på grund af ferie. Bliver ikke klog på at forstå det selv, når jeg læser på deres hjemmeside. Skal have assistance af min far til at pudse den første uge i august, så det begynder at haste. Nogen der ved, hvor mange lag og hvilken puds der er passende? Behøves grundpuds f.eks. KC-puds indendørs? Målet er at få en flot og ensartet overflade som på den allerede pudsede væg, se billede. Og hvordan ville I have lagt pudsen i vinduerne? Stenen som stikker ud skal sandsynligvis væk!
 
  • En källerrenovering med halvfärdiga lättbetongväggar, trätakstolar, grönt golvtäcke och en hylla samt stege.
  • En væg af letbeton, delvist pudset og delvist ubehandlet med pletter og en rørinstallation i nederste hjørne.
  • Kælder med rå betonvægge, vinduer i huller og udsat isolering. Trærammer og el-ledning ses, med stenskiver under vinduerne.
Senest redigeret:
Først grundningsmørtel A derefter pudsmørtel B.
 
  • Synes
Filip Ängeby
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.