Hej,
Renoverer kælder og skal pudse vægge af letbeton. Har spurgt flere i min lokale Optimerahandel om passende pudssort at bestille, men ingen ved hvilken der passer, og de har ikke fået noget svar fra deres kontaktpersoner hos Weber endnu på grund af ferie. Bliver ikke klog på at forstå det selv, når jeg læser på deres hjemmeside. Skal have assistance af min far til at pudse den første uge i august, så det begynder at haste. Nogen der ved, hvor mange lag og hvilken puds der er passende? Behøves grundpuds f.eks. KC-puds indendørs? Målet er at få en flot og ensartet overflade som på den allerede pudsede væg, se billede. Og hvordan ville I have lagt pudsen i vinduerne? Stenen som stikker ud skal sandsynligvis væk!