Skal give mig i kast med at pudse mit garage til foråret. Skal grunde det først med rødgrund, så fastgøre galvaniseret pudsnet. Derefter lægger jeg cirka 15 mm udsugningsmørtel-B i to omgange, er det tænkt. Der er jo noget, der hedder "filte," og det er den udfordring, jeg vil tage op. Jeg ved, det kan være svært for en amatør, men jeg ved, at jeg kan klare det. Jeg har ikke travlt, og det må tage den tid, det tager. Tænkte at tage og gøre bagsiden af garagen først, indtil "det sidder i kroppen."

Har set nogle huse og mure her i nærheden, og den pudsoverflade, de har formået at få frem, ja, den er pokkers suveræn. Og det er traditionel pudsning, intet andet. Jeg så dem, da de holdt på, men jeg burde jo have stoppet og snakket lidt.

Har set, at Finja har filtningsmørtel, men Maxit kan jeg ikke finde noget hos.

Glemte at skrive, at det er Leca jeg skal pudse på, hvis nu nogen undrer.

O spørgsmålet er... om Maxit har "filtningsbruk"? =)

/Thomas

nej, ikke helt. men hvis du har svaret på det, så fortæl det gerne. jeg var lidt uklar, det indrømmer jeg. jeg spekulerer mest på, hvad det kan have været for mørtel de her fyre brugte, på husene og murene som blev så utroligt flotte. jeg talte jo aldrig med dem, ellers havde jeg spurgt. selvfølgelig var de yderst dygtige til at få en fantastisk fin og jævn overflade, så det afhænger selvfølgelig ikke kun af mørtelen, det forstår jeg også. men jeg har undret mig: hvad kan det have været for mørtel? det er spørgsmålet.

mvh

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.