Du skal i hvert fald definitivt ikke have plastfarve på den væg :-)
Men ja du har nok lidt problemer med, at der kommer fugt/vand gennem væggen, men med tanke på hvor det kommer fra ser det ud som, at hvis det er nedgravet så har du problemer med overfladevand alternativt hvis det er over jorden så er det taget...
Jeg gætter på nedgravet og problemer med afløb og dræning...

• Synes
Galten
  • Laddar…
P psau sagde:
Du skal i hvert fald definitivt ikke have plastmaling på den væg :)
Men ja, du har nok lidt problemer med, at der kommer fugt/vand gennem væggen, men med tanke på, hvor det kommer fra, ser det ud som, at hvis det er nedgravet, så har du problemer med overfladevand, alternativt hvis det er over jorden, så er det taget...
Jeg gætter på nedgravet og problemer med afvanding og drænering...
Det er over jorden, og jeg har muligvis fundet problemet. Ved ikke, om man kan kalde det tagbånd, men reglerne, der holder taget oppe, stikker ud en smule udenfor garagen. Og så er det bygget ind med panel (ikke mit design). I hvert fald er det helt utæt mellem "tagbånd" og væg (cm store sprækker).

Ellers er det vand, der trænger ind gennem murstensfugerne. Det er kun enkeltlags muret
Murstensvæg med sort kant, mulig utæthed i struktur. Regler eller "tagstole" strækker sig ud over garagetaget. Træer i baggrunden.

G Galten sagde:
Det er over jorden, og jeg har muligvis fundet problemet. Ved ikke om man kan kalde det tagspær, men reglarna, som holder taget oppe, stikker ud et stykke udenfor garagen. Og så er det indbygget med panel (ikke mit design). I hvert fald er det helt utæt mellem "tagspær" og væg (cm store sprækker).

Ellers er det vand, der trænger ind gennem murfugerne. Det er kun énradigt muret
[billede]
Problemet er desværre todelt, det meste fugt ser ud til at gå lige igennem væggen. En mindre del kommer via et hul ved tagspæret

Hvad tror I om at imprægnere ydervæggen på en eller anden måde? Skal selvfølgelig også fixe hullet.

Tænkte prøve dette produkt på ydersiden af garagen

Gul dunk med Sika Sikagard 703 W, en vandbaseret imprægnering for murværk og mineraloverflader, prissat til 556,94 kr.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.