Hej!
Behøver al den hjælp jeg kan få med vores trappe, som er den grimmeste jeg har set. Kan jeg pudse denne? Der er et lille hul på den ene side, men ellers er den hel.
Behøves armering?
Skal jeg fjerne klinkerne? (virker unødvendigt)
Primer først formoder jeg?
Er det bare at påføre mørtel derefter?
Hvordan gør jeg mellem trappetrinene? Skal jeg have en bræt, der holder mørtlen på plads, mens de hærder, eller kan jeg bare pudse på?
Mange spørgsmål håber nogen kan hjælpe mig
Hvis nogen har andre tips til en anden måde at gøre det pænt, er det velkomment
Behøver al den hjælp jeg kan få med vores trappe, som er den grimmeste jeg har set. Kan jeg pudse denne? Der er et lille hul på den ene side, men ellers er den hel.
Behøves armering?
Skal jeg fjerne klinkerne? (virker unødvendigt)
Primer først formoder jeg?
Er det bare at påføre mørtel derefter?
Hvordan gør jeg mellem trappetrinene? Skal jeg have en bræt, der holder mørtlen på plads, mens de hærder, eller kan jeg bare pudse på?
Mange spørgsmål håber nogen kan hjælpe mig
Hvis nogen har andre tips til en anden måde at gøre det pænt, er det velkomment
Senest redigeret:
Du mener, at du vil pudse på klinkerne?
Hvis det er tilfældet, så er det enkle svar nej.
Det vil ikke hæfte, og det er ikke almindeligt at have puds på gangarealer.
I dit tilfælde ville jeg helt klart fjerne klinkerne og derefter lægge nye klinker.
Hvis det er tilfældet, så er det enkle svar nej.
Det vil ikke hæfte, og det er ikke almindeligt at have puds på gangarealer.
I dit tilfælde ville jeg helt klart fjerne klinkerne og derefter lægge nye klinker.
Klik her for at svare
