Hej!
Behøver al den hjælp jeg kan få med vores trappe, som er den grimmeste jeg har set. Kan jeg pudse denne? Der er et lille hul på den ene side, men ellers er den hel.

Behøves armering?
Skal jeg fjerne klinkerne? (virker unødvendigt)
Primer først formoder jeg?
Er det bare at påføre mørtel derefter?
Hvordan gør jeg mellem trappetrinene? Skal jeg have en bræt, der holder mørtlen på plads, mens de hærder, eller kan jeg bare pudse på?

Mange spørgsmål håber nogen kan hjælpe mig
Hvis nogen har andre tips til en anden måde at gøre det pænt, er det velkomment
 
  • Udendørs trappe med klinker og sort gelænder ved hoveddør; let beskadiget med pletter på trinene.
Senest redigeret:
Du mener, at du vil pudse på klinkerne?
Hvis det er tilfældet, så er det enkle svar nej.
Det vil ikke hæfte, og det er ikke almindeligt at have puds på gangarealer.
I dit tilfælde ville jeg helt klart fjerne klinkerne og derefter lægge nye klinker.
 
Okay, overvejer at beklæde den med træ også men det bliver måske glat
 
Bila væk klinkerne og støb et tyndt lag med fx webers overfladebeton. Virker ned til 10mm.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.