Hej!
Har sat nye träullit plader op som skal pudses ca 10mm i kælderen.
Overvejer at undlade at sætte net. Er der nogen, der har pudset på träullit uden net?
Når jeg har pudset leca har jeg aldrig brugt net, og det sidder rigtig godt, synes det burde hæfte godt på träulliten også! Hvad tror I? Nogen med erfaring?
Har sat nye träullit plader op som skal pudses ca 10mm i kælderen.
Overvejer at undlade at sætte net. Er der nogen, der har pudset på träullit uden net?
Når jeg har pudset leca har jeg aldrig brugt net, og det sidder rigtig godt, synes det burde hæfte godt på träulliten også! Hvad tror I? Nogen med erfaring?
Har pudset med almindelig kalkpuds indendørs uden net, det har fungeret godt. Med hydraulisk kalkpuds derimod har det fungeret dårligere. Hårfine revner, der følger samlingerne mellem træulitispladerne.
Antager at cementpuds opfører sig mere som hydraulisk kalkpuds. Større chance for at undgå revner med net.
Antager at cementpuds opfører sig mere som hydraulisk kalkpuds. Større chance for at undgå revner med net.
Ok tak for svar! Hvad havde du bag pladerne? Jeg har lecasten. Pladerne burde jo ikke bevæge sig da synes jeg.hscn sagde:
Har pudset med almindelig kalkpuds indendørs uden net, det har fungeret godt. Med hydraulisk kalkpuds derimod har det fungeret dårligere. Hårfine revner der følger samlingerne mellem træulitskivorna.
Ok. Lyder som om man kunne våge at prøve uden net. Er jo lidt besværligt at få nettet til at ligge imod overalt. Vil gerne titte frem et sted. Så rart hvis man slipper.C cpalm sagde:
Klik her for at svare