O ojamaa #1 Medlem · 6 indlæg 3 okt 2024 klokken 08:47 ojamaa Medlem 6 indlæg 3 okt 2024 klokken 08:47 #1 Hej, Jeg skal pudse, spartle & male om i min kælder. Hvilken type puds synes I er mest passende at bruge? Det er et terræn-hus, så det er egentlig kun en rigtig kældervæg. Tips til puds og spartel? Tak! /Ragnar #kældervæg #kældervægge #pudse #pudse-kældervæg #spartle
Hej, Jeg skal pudse, spartle & male om i min kælder. Hvilken type puds synes I er mest passende at bruge? Det er et terræn-hus, så det er egentlig kun en rigtig kældervæg. Tips til puds og spartel? Tak! /Ragnar
Stefan N #2 Værktøjsgal · Stockholm Täby · 13 702 indlæg 3 okt 2024 klokken 09:34 Stefan N Værktøjsgal Stockholm Täby 13,702 indlæg 3 okt 2024 klokken 09:34 #2 Reparer det værste med pudsmørtel B, og derefter går du over det hele med pudsmørtel C.
O ojamaa #3 Medlem · 6 indlæg 3 okt 2024 klokken 14:11 ojamaa Medlem 6 indlæg 3 okt 2024 klokken 14:11 #3 Stefan N sagde: Reparer det værste med puds B, så går du over det hele med puds C. Hej Stefan, tak for info. Hvis det ikke havde været en kældervæg, ville du have foretrukket samme materiale? Andre har sagt, brug gipsputs.
Stefan N sagde: Reparer det værste med puds B, så går du over det hele med puds C. Hej Stefan, tak for info. Hvis det ikke havde været en kældervæg, ville du have foretrukket samme materiale? Andre har sagt, brug gipsputs.