Jafo gulvafløb. Har flydespartlet og lagt tætningslag mod plastgitteret, der var monteret. Nu, når jeg skal skrue klemringen på, når den ikke ned til gulvafløbet. Har jeg gjort noget forkert, og hvordan skal jeg løse dette? Taknemmelig for råd.

• Viser en Jafo gulvafløb med en plastgitter monteret, skruer synlige og klemlås der ikke når bunden, omgivet af fugemasse.
Er tætningslaget skåret i hånden eller med skabelon?

Centano Centano sagde:
Er tætningslaget skåret i hånden eller med skabelon?
Med skabelon.

Centano Centano sagde:
Er tætningslaget skåret for hånd eller med skabelon?
Det er ca. 17mm mellem klemmringen, når jeg presser maksimalt. 30mm fra gulvafløb til tætningslag.

Tager klemringen fat i noget, eller er det svært at få den ned?
Hvilken model af brønden er det?

Centano Centano sagde:
Sidder klemringen fast i noget, eller er det svært at få den ned?
Hvilken model af brønden er det?
Meget svært at få den ned. Er ikke længere på stedet, så jeg ved ikke, hvilken model det er. Den kom med et hvidt gitter, og jeg udlignede til det niveau. Jeg læser nu også mere på monteringsvejledningerne, og det ser ud, som om jeg skulle have fjernet ned til det hårde plastiklåg nedenunder før og lagt tætningslaget på det niveau. Har ikke brugt JAFO tidligere. Purus har ikke været noget mærkeligt som dette. Skal jeg rive tætningslaget ned og slibe ned til det rette niveau (ca. 17 mm) og gøre tætningslaget om? Det føles ikke sjovt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.