Fairlane
Hej,

Jeg har hørt meget godt om Essve Duck foot, så jeg tænkte at bruge det til diverse ting, der skal hænge på væggen med gips. Blandt andet har jeg et TV, der skal op. Det vil delvist sidde i en regel, men nogle skruer ender i gipsvæggen.

Jeg startede med en enklere opgave, et spejl der skulle fastgøres i nederkanten. Spejlet hænger i overkanten, men det er en dør for spejlet, og når man åbner den, hænger undersiden af spejlet lidt ud. Tanken var altså simpelthen at trække en skrue gennem rammen og så ind i gipsvæggen.

Jeg så filmen:
og gjorde præcis sådan.
Problemet er, at duck foot'en aldrig fæstner, og det er muligt at trække den ud en cm uden problemer.
Har jeg gjort noget forkert?
Kan det fikses (tænker at man trykker det eksisterende ind i væggen og tager en ny)?
Vil gerne vide, hvordan dette fungerer ordentligt, før jeg hænger TV'et op.

Fairlane
En opdatering:
Jeg mailede til Essve og beskrev, hvordan jeg havde gjort og undrede mig over, om jeg havde gjort noget forkert. De svarede, at jeg havde gjort det rigtigt, men at de havde haft nogle bokser med defekte duck foots, så de tog boksen tilbage og leverede en ny. Meget smidigt håndteret, hatten af for Essve.
Jeg har ikke nået at teste den nye boks endnu.

• Synes
JanneJanne123
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.