Er der nogen, der har en omtrentlig prisoplysning på Leca-kugler i "storpak", altså når man blæser kuglerne?
Vi skal fylde op bagved vores sutterænghus, når det er færdigt, og det er lidt trangt at få en gravemaskine ind, så Leca-kugler kunne måske være et alternativ, hvis prisen er rimelig.
Er der i øvrigt noget, der taler imod at fylde op mod et hus med Leca-kugler?
Vi skal fylde op bagved vores sutterænghus, når det er færdigt, og det er lidt trangt at få en gravemaskine ind, så Leca-kugler kunne måske være et alternativ, hvis prisen er rimelig.
Er der i øvrigt noget, der taler imod at fylde op mod et hus med Leca-kugler?
Jeg har samme problem men har også et berg. Jeg kører 1800-talsmodellen og kører med kærre 60 stk i dag á 110 liter, men stærk bliver man.
Kan man ikke få en Bobcat, de plejer at kunne gå ind lidt her og der.
Skal du fylde mod huskroppen eller bare på grunden?
Kan man ikke få en Bobcat, de plejer at kunne gå ind lidt her og der.
Skal du fylde mod huskroppen eller bare på grunden?
En meget god idé.
Da leca er suveræn i dræneringssynspunkt.
Vi bruger ofte leca, når vi fylder op mod nye vægge på arbejdet. Er også god at støbe på, hvis man lægger en jorddug mellem lecan og armeringen.
Til spørgsmålet, jeg googlede lidt og fandt blandt andet denne side: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Da leca er suveræn i dræneringssynspunkt.
Vi bruger ofte leca, når vi fylder op mod nye vægge på arbejdet. Er også god at støbe på, hvis man lægger en jorddug mellem lecan og armeringen.
Til spørgsmålet, jeg googlede lidt og fandt blandt andet denne side: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Øj, det afhænger jo af, hvor meget man har gravet ud til væggen, og hvor meget der skal genfyldes.
Jeg selv har ingen anelse om, hvor meget det plejer at koste, jeg arbejder bare, og de på kontoret sørger for resten
Vi plejer at købe direkte fra Leca, så kommer de med en containerbil og slange. Og så pumper/blæser de det på plads. Men det er måske overkurs for dig?
Men prøv at ringe til dem og spørge, måske får du en bedre pris, hvis man køber meget?
Jeg selv har ingen anelse om, hvor meget det plejer at koste, jeg arbejder bare, og de på kontoret sørger for resten
Vi plejer at købe direkte fra Leca, så kommer de med en containerbil og slange. Og så pumper/blæser de det på plads. Men det er måske overkurs for dig?
Men prøv at ringe til dem og spørge, måske får du en bedre pris, hvis man køber meget?
Klik her for at svare