Hej,
Har et par træpanel-brædder jeg tænkte at skifte ud. Tænkte at grunde samt færdigstryge inden opsætning og så bare forbedre på sømmene (pga årstid). Havde en idé om at lægge brædderne herhjemme i stuen og male 1 lag jotun visir samt 2 lag slutstrygning.
Er dette sundhedsskadeligt?
Alternativ 2 er at lægge ud i koldgarage og sætte en varmeblæser op og male det hele der.