Hej,

Har et par træpanel-brædder jeg tænkte at skifte ud. Tænkte at grunde samt færdigstryge inden opsætning og så bare forbedre på sømmene (pga årstid). Havde en idé om at lægge brædderne herhjemme i stuen og male 1 lag jotun visir samt 2 lag slutstrygning.

Er dette sundhedsskadeligt?

Alternativ 2 er at lægge ud i koldgarage og sætte en varmeblæser op og male det hele der.
 
Bump :)
 
Åbn dåserne og lugt.
Den pigmenterede variant er klassificeret som bekæmpelsesmiddel.
Læs sikkerhedsdatabladet.

Jeg ville varme garagen op.
 
  • Synes
Huddingebo
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.