Håndværkere har været her og sat en kommode op i badeværelsesrenovering. Hvis jeg forstod rigtigt, borede de forbi sten og fix ind i 15 mm plyfa, derefter så jeg, at de knipsede af pluggen og skubbede den forbi sten og fix ind i plyfan, hvorefter de skruede med træskrue. Disse har haft virksomhed i 15+ år, men jeg forstår stadig ikke helt tankegangen bag, nu læner kommoden ca. 5 mm i forkant sammenlignet med bagkant, og der er fleks i kommoden. Jeg "har lært", at plastplugs er noget, man skal undgå, hvis man kan, da det kan blive præcis sådan her. Har jeg fejl, og hvorfor skulle det blive en stærkere fastgørelse med plug i plyfan sammenlignet med at skrue direkte, så bliver det jo stift?