Har bygget konstruktionen og er ved at lægge taget og har opdaget små sorte prikker på nogle bjælker på den nederste etage. Antager at det skyldes, at det har været udsat for fugt.
Mit spørgsmål er
Bør vi:
A.) Udskifte disse med andre bjælker.
B.) Behandle bjælkerne på en eller anden måde.
C.) Fortsætte med at bygge og lade træet tørre ordentligt.
Et opfølgende spørgsmål:
Hvis vi skulle fortsætte med at bygge. Kan dette påvirke isoleringen, når vi først sætter den ind, selvom vi har ladet træet tørre ordentligt?
mvh
David
Mit spørgsmål er
Bør vi:
A.) Udskifte disse med andre bjælker.
B.) Behandle bjælkerne på en eller anden måde.
C.) Fortsætte med at bygge og lade træet tørre ordentligt.
Et opfølgende spørgsmål:
Hvis vi skulle fortsætte med at bygge. Kan dette påvirke isoleringen, når vi først sætter den ind, selvom vi har ladet træet tørre ordentligt?
mvh
David
Det var hurtigt svaret; Jureit.
Svaret var præcis det, jeg ville høre. ;D
Ville føles besværligt at skulle udskifte reglerne. Sjovt, hvordan man nogle gange søger svar, der understøtter ens hypotese. Håber, at ingen kommer med et andet svar.
mvh
/Lata David
Svaret var præcis det, jeg ville høre. ;D
Ville føles besværligt at skulle udskifte reglerne. Sjovt, hvordan man nogle gange søger svar, der understøtter ens hypotese. Håber, at ingen kommer med et andet svar.
mvh
/Lata David
Klik her for at svare