29,649 læst ·
7 svar
30k læst
7 svar
Plastplader/plexiglas/plastglasplader, købe hvor?
Tidligere har vi købt sådan nogle gennemsigtige plastplader på OBS, men de har ikke byggemarkedsafdeling mere.
Har nu fundet dem hos Biltema, de kalder dem plastglas, 120*80 cm til 289 kr. Vil gerne have den størrelse eller 240*80 cm. Normalt er de 2-6 mm tykke.
Folk ser ud til at kalde det forskellige ting, plexiglasplader, plastplader, og plastglasplader, ved ikke om der findes flere navne.
Synes 289 kr for 120*80 cm er dyrt, da jeg i så fald har brug for 20 plader.
Er der nogen, der ved om nogen anden, der sælger denne størrelse? Claes Ohlsson ser kun ud til at have små.
Ved ikke, hvor jeg skal henvende mig =/
Har nu fundet dem hos Biltema, de kalder dem plastglas, 120*80 cm til 289 kr. Vil gerne have den størrelse eller 240*80 cm. Normalt er de 2-6 mm tykke.
Folk ser ud til at kalde det forskellige ting, plexiglasplader, plastplader, og plastglasplader, ved ikke om der findes flere navne.
Synes 289 kr for 120*80 cm er dyrt, da jeg i så fald har brug for 20 plader.
Er der nogen, der ved om nogen anden, der sælger denne størrelse? Claes Ohlsson ser kun ud til at have små.
Ved ikke, hvor jeg skal henvende mig =/
Bliver skrammet som fanden, ridses af den mindste ting og ser generelt dårligt ud, ofte meget dyrt også. Tror vi tog mere for plexi/makrolon end fx lamelglas, da jeg arbejdede på glasmesteri (ikke helt sikker)J Jönas sagde:
Klik her for at svare