Har et lille spørgsmål.....

I huset hvor vi bor lige nu (lejebolig) har de lagt en plastikmåtte på spånpladerne, fordi det lækker ind fra taget når det regner. De gjorde dette omkring slutningen af marts, så jeg undrer mig nu om varmen/kulden spiller nogen rolle når man lægger en måtte.

Så har det jo været sådan at alt det regn der er kommet ind, ligger jo i spånpladerne og i isoleringen, hvordan vil det udfolde sig senere når varmen kommer på nu, med kondens osv.... hvor lang tid kan man regne med inden det bliver skimmel, hvis det nu ikke allerede fandtes der... ???
 
ja de siger, at de har gjort det, men i sådanne tilfælde må de have gjort det med gennemsigtig plastik, for man kan stadig se himlen :-/
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.