Har i går og i dag monteret dampspærre i garagen. På nogle steder er der dannet en del kondens på indersiden mod isoleringen.

Vil dette blive ventileret væk i ydervæggen, eller er jeg færdig? Rive ned og begynde at tørre?
 
Skulle jeg ikke være så bekymret over. Sæt varme på i garagen, så bør væggene tørre ud.
 
Varme bliver det, så snart porten er på plads, og jeg har plastiklagt det indvendige loft...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.