K _kiM__ #1 Medlem · Södermanland · 272 indlæg 20 sep 2015 klokken 16:35 _kiM__ Medlem Södermanland 272 indlæg 20 sep 2015 klokken 16:35 #1 Har i går og i dag monteret dampspærre i garagen. På nogle steder er der dannet en del kondens på indersiden mod isoleringen. Vil dette blive ventileret væk i ydervæggen, eller er jeg færdig? Rive ned og begynde at tørre?
Har i går og i dag monteret dampspærre i garagen. På nogle steder er der dannet en del kondens på indersiden mod isoleringen. Vil dette blive ventileret væk i ydervæggen, eller er jeg færdig? Rive ned og begynde at tørre?
J Jörgen H #2 Selvbygger · Västra Götalands Län · 65 indlæg 20 sep 2015 klokken 20:44 Jörgen H Selvbygger Västra Götalands Län 65 indlæg 20 sep 2015 klokken 20:44 #2 Skulle jeg ikke være så bekymret over. Sæt varme på i garagen, så bør væggene tørre ud.
K _kiM__ #3 Medlem · Södermanland · 272 indlæg 20 sep 2015 klokken 20:58 _kiM__ Medlem Södermanland 272 indlæg 20 sep 2015 klokken 20:58 #3 Varme bliver det, så snart porten er på plads, og jeg har plastiklagt det indvendige loft...