Jeg bor i en lejlighed og har et af rummene som atelier. Hidtil har jeg brugt almindelig plastfolie som malere bruger til at dække loft, vægge og gulv. Derefter pap og malermåtte. Det blev ikke godt.
Nu har jeg i stedet tænkt mig at bruge tyk byggfolie på loft, vægge og gulv og derefter et mælke-pap lag på gulvet. Derefter vil jeg bruge en grov støvsuger til at suge overflødig maling op.
Hvad bør jeg bruge for tape? Hvordan laver jeg en holdbar dør af plast, eller om bedre alternativer findes. Der er ingen dør overhovedet til rummet.
Sidst blæste plasten op og stod ud fra væggene og der blev et lufttryk på plastdøren jeg brugte og ja det var som om den ville sprænge. Behøver tips og råd om, hvordan dette kan modvirkes.
Helst vil jeg have, at det skal kunne sidde ordentligt i nogle måneder uden at jeg behøver gøre det om. Og jeg vil ikke bekymre mig om, at maling slipper imellem. Det skal være godt gjort helt enkelt.
Efterfølgende kan jeg foretage mindre tiltag om det kræves. Årsagen til at jeg har plastet er fordi malerpletterne kan gøre, at jeg behøver sparkle bredt osv. Du forstår.