Har en kælder bygget af Jackon Thermoblock og tænkte nu at sætte plademateriale på væggene. Planen er at fastgøre pladematerialet i de indstøbte plastbinder og så fastgøre videre, hvad det end måtte være, i pladen. Visse ting skal sikkert fastgøres helt ind i betonkernen.

Er dog meget usikker på hvilket plademateriale der er at anbefale henholdsvis bedst egnet. OSB? Krydsfiner, MDF? Andet? Rart hvis man kan slippe for en rimelig menneskelig pris.

Æstetikken er underordnet men dejligt hvis det bliver pænt.

X XAgent sagde:
Har en kælder bygget af Jackon Thermoblock og tænkte nu at sætte plademateriale på væggene. Planen er at fastgøre pladematerialet i de indstøbte plastbånd og derefter fastgøre videre, hvad end det måtte være, i pladen. Visse ting vil sikkert skulle fastgøres helt ind i betonkernen.

Er dog uhyre usikker på hvilket plademateriale der er at anbefale hhv. bedst egnet. OSB? Krydsfiner, MDF? Andet? Fint hvis man kan komme udenom til en nogenlunde rimelig pris.

Estetikken er underordnet, men rart hvis det bliver pænt.
Jeg har intet svar på din problemstilling, men undrer mig over, om du er tilfreds med en kælderkonstruktion af Thermomur?

Vi laver en stor tilbygning og har fået Thermomur foreslået til kældervægge.

P plan-g sagde:
Jeg har intet svar på dit spørgsmål men undrer om du er tilfreds med en kælderkonstruktion af Thermomur?

Vi laver en stor tilbygning og har fået Thermomur foreslået til kældervægge.
Jeg er meget tilfreds. God løsning på mange måder. Jeg satte OSB + gips.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.