Halløj.
Jeg ønsker tips til, hvad jeg bør bruge for plademateriale på den væg, jeg har. Det er en væg, der er efterisoleret indefra, og hvor der er sat brystpanel nederst og gips på overdelen. Panelet og gipspladen ligger i niveau.
Jeg tænkte på at lægge gipsplade direkte over og derefter tapet, men behøver jeg en OSB-plade bagved for at forebygge revner?
Hvis panelet og den eksisterende gips ligger på samme niveau, går det udmærket at sætte en ny gips ovenpå. Undgå blot at den nye gips får samlinger præcis i den gamle samling.