Hej!
Vi overvejer at købe klatregreb til vores datter i julegave og montere dem på en plade i haven. Men jeg spekulerer lidt over, hvilken type plade man skal bruge. I legepladserne er det jo en slags træplade, der ser ud til at være blandet med en slags gummi...
Men det har jeg aldrig set i nogen byggemarked...
Nogen der ved?
Eller kan man ellers bruge forskalingsfinér?
//A
Vi overvejer at købe klatregreb til vores datter i julegave og montere dem på en plade i haven. Men jeg spekulerer lidt over, hvilken type plade man skal bruge. I legepladserne er det jo en slags træplade, der ser ud til at være blandet med en slags gummi...
Men det har jeg aldrig set i nogen byggemarked...
Nogen der ved?
Eller kan man ellers bruge forskalingsfinér?
//A
Klarer også kanterne at blive udsat for regn og vind, eller skal man behandle dem på en eller anden måde? Tænker på, at de måske er lidt skarpe og ikke så børnevenlige, men man kan måske nitte en gummislange fast rundt om kanterne eller noget...
Sådan nogle lidt "bløde" plader, som man ser i legepladserne, har du nogen idé om, hvad det er?
//A
Sådan nogle lidt "bløde" plader, som man ser i legepladserne, har du nogen idé om, hvad det er?
//A
Marinefiner tåler det meste, men behandl det hele vejen rundt, det ville jeg gøre for en sikkerheds skyld!
Hvorfor ikke købe 5mm liggeunderlag/skumplast og lime fast på pladen?
Så bliver den blød og lækker!
Kanterne burde du som sagt kunne beklæde med en slags liste.
mvH Patrik
Hvorfor ikke købe 5mm liggeunderlag/skumplast og lime fast på pladen?
Så bliver den blød og lækker!
Kanterne burde du som sagt kunne beklæde med en slags liste.
mvH Patrik
De legepladser, jeg har set med klatregreb på en væg, har været den type af finer, som man har på lastbilslad og lignende. Mørkebrun med et let riflet mønster. Også disse skal måske have lister sat på rundt om kanterne for at få mindre skarpe kanter, men jeg gætter på, at denne type plade holder indtil datteren flytter hjemmefra. 
Ja, lige præcis! Så har de ofte... Lidt riller.
Men er det noget som man som privatperson kan få fat i?
//A
Men er det noget som man som privatperson kan få fat i?
//A
Medlem
· Västra Götaland
· 766 indlæg
Kig på sådan plader man bruger, når man laver støbeforme, de er virkelig stabile. ret dyre men det behøves måske ikke i større mængder,
Klik her for at svare