Vi skal bygge en pergola ca. 4x4 m uden tag på en tagterrasse på fjerde etage og har ingen mulighed for at bore. Vi tænker at forankre stolperne i store metalbokse ca. 1700x 60 og 40 høje, som også skal fungere som plantekasser. Vi undrer os over, hvor tyk pladen bør være i disse bokse. Vi har også overvejet at bruge olietønder, som vi halverer og sammenføjer tre og tre. Vi vil gerne have synspunkter på dette, tak!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.