Vi skal bygge en pergola ca. 4x4 m uden tag på en tagterrasse på fjerde etage og har ingen mulighed for at bore. Vi tænker at forankre stolperne i store metalbokse ca. 1700x 60 og 40 høje, som også skal fungere som plantekasser. Vi undrer os over, hvor tyk pladen bør være i disse bokse. Vi har også overvejet at bruge olietønder, som vi halverer og sammenføjer tre og tre. Vi vil gerne have synspunkter på dette, tak!