Hej,
Jeg tænkte på at bygge en pergola på terrassen, i et hjørne med huset som fastgørelsespunkt på 2 sider og en stolpe.
Jeg tænkte på at bygge rammen i 45x195, samt en midterregel i 45x170, og liggende 28x70 som ”tag”. Spændvidden bliver da 2,0m for 28x70, er det for meget?