Hej. Har lovet fruen at sætte panelvæggen op og har et problem. Har to gamle "eldåser" siddende øverst på væggen. Den ene har dørklokken forbundet til sig. Men skal fjerne den. Hvordan skal jeg gøre med panelen ved dette område?
Sætte panelen direkte på går jo ikke. Det ene dåselåg i plast stikker ud nogle mm og det andet i metal stikker ud endnu mere. Hvordan skal jeg løse dette? Man kan vel ikke fjerne lågene og sætte panel direkte mod eldåsen uden låg?
Vedhæfte billeder af problemet.
Mvh Kim
Sætte panelen direkte på går jo ikke. Det ene dåselåg i plast stikker ud nogle mm og det andet i metal stikker ud endnu mere. Hvordan skal jeg løse dette? Man kan vel ikke fjerne lågene og sætte panel direkte mod eldåsen uden låg?
Vedhæfte billeder af problemet.
Mvh Kim
Hul i panelet over dåserne. forhøjelsesringe derefter på dåserne. Udenpå panelet sætter du dæksel som dækker hullet.
Dåserne skal naturligvis være tilgængelige efter du har sat panelet op.
dørklokken samt dåsen til den bør du nok kunne fjerne,
Vil du bygge dåserne ind af en eller anden grund, så kan du reglér væggen ud med strimler af masonit eller træ som du kløver op i nogle millimeters tykkelse så klarer du dåserne.
Dåserne skal naturligvis være tilgængelige efter du har sat panelet op.
dørklokken samt dåsen til den bør du nok kunne fjerne,
Vil du bygge dåserne ind af en eller anden grund, så kan du reglér væggen ud med strimler af masonit eller træ som du kløver op i nogle millimeters tykkelse så klarer du dåserne.
Det ser ud til, at der er batteridrift på dørklokken, hvis det er tilfældet, sidder de i boksen ovenover, i dåsen har der nok været en gammel rasle, som er blevet erstattet med Ding-Dong, det kan også være en transformer, der sidder ved EL-centralen, du må undersøge det, skal der ikke være dørklokke i huset?
Den anden, som man ikke kan se alderen på, kan der sættes som sagt forhøjningsringe på.
Den anden, som man ikke kan se alderen på, kan der sættes som sagt forhøjningsringe på.
Klik her for at svare

