Hej
Jeg overvejer at skifte panel på huset,
Stående uden lægte.
Tænkte have tre forskellige bredder, tilsætningsisolere med 80mm
Er det passende at have asvaboard bag panelet inden spærrelekt 28x70?
 
Hvad findes bag panelet i dag?
 
Spigerlægte 22x45
Den tænkte jeg fjerne og sætte en 80mm isoleringsplade.
På det 28x70 spigerlækte
Og tanken er om man derefter kan sætte asvaboard
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.