Kallson Kallson sagde:
Det bliver nok først til efteråret, det bliver aktuelt for mig. Tror gulvet hedder checker stud og er ikke direkte billigt. Grå tror jeg bliver bedre end sort. Se link til pdf: [link]
Ja, sikkert dyrt. Opdater gerne når/hvis du får det til. :strong:

Gjorde præcis samme fejl med en blød krydsfiner. Har lagt en hærdet masonit på, som jeg skifter typisk hvert tredje år afhængigt af, hvor voldsom jeg har været. Billigt og nemt. Satte fast med tæppetape, fungerer fremragende.

• Synes
Oldboy
  • Laddar…
Ser ud til, at det er, hvad jeg også til sidst kommer til at gøre... Tak for tilbagemeldingen.

Lille opdatering:

Har i dag anskaffet et par oliehærdede mdf-plader. Bliver sikkert godt som en start i hvert fald. Bliver det for slidt for hurtigt, kan jeg altid skifte ud med metal senere.

Tak alle for jeres input.

/C

PS. Hold da op, de lugter bare grimt... Må håbe, de mister lugten inden alt for længe. :crysmile:

• Synes
Dennis_Uddevalla
  • Laddar…
Jeg arbejder også på en arbejdsbænk og overvejer overfladen.

J
eg har set Bourbon Moth Woodworking på YouTube, og han bruger "laminate". Men hvad hedder det på dansk, og hvor kan man købe sådan noget?

Søge på laminat + b'nkskive giver en jo ikke helt de rigtige søgeresultater

• Synes
Dennis_Uddevalla og 2 andre
  • Laddar…
C CalleD sagde:
Har i dag anskaffet et par oliehærdede mdf-plader. Bliver sikkert godt som en start i alle fald.
Ville have været sjovt at se billeder af, hvordan det blev. 😃

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.