Skal bygge 7,70x6,53 med byggehøjde 3,50. Jeg vil udnytte overplan optimalt som rum. Har kigget på om man skal bygge med limtræsbjælke i rygning som bærende linje. Findes der en billigere konstruktion, hvis man vil udnytte loftshøjden?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.