Væggen som skinnen skal op på består af 13mm gips og 12mm konstruktionskrydsfiner. Skinnen kunne skrues fast omkring hver 5. cm, men det tror jeg ikke er nødvendigt.
Det måske kan fungere, men der er risiko for, at sekskantshovedet er for højt, så det støder et sted på bagsiden af skabskroppen.
Jeg anbefaler også kuppelformet hoved. Jeg købte sådanne løst på K-rauta, da jeg satte mit ikea-køkken op.
Jeg kører med kulet 5x50 (6.0 fungerer) og det holder, hvis du desuden finder en regel, sæt en 5x80..
Problemet med den du linker til er, at selve hatten risikerer at ramme skinnen, hvis du kommer til at sætte skruen for højt, så du ikke kan finjustere den med de medfølgende skiver..
Jeg tænker, at køkkenet skal hænge i konstruktionskrydsfiner. Der går el bagved i væggen (masser). Skal kigge på billederne og se, om jeg kan ramme nogle regler.
Kan fastgøre skinnen med 5x30 og så skrue et par 6x25 i, når den er på plads.
Tænk på at du har mindst 5mm gods i skinne og bricka. 25mm er for kort. Kortere end 35mm vil du ikke have, skruen er jo heller ikke fuldtyk nærmest spidsen.