Hej,
I forbindelse med renovering har vores bygger opdaget skimmel bag vores tapet. Vi købte huset for 3 år siden, og huset er bygget tidligt i 60'erne. Værelset ligger på overetagen mod gavlen af huset, som har en betonvæg. Den lange side er træfacade. Skimmelen ligger langs tapetet. Vi har ikke bemærket nogen lugt eller haft nogen mistanke om fugt/skimmel tidligere.
Hvordan bør jeg gå videre nu? Er det noget, som dækkes af forsikring? Er sælgeren ansvarlig for det?