46,148 læst ·
28 svar
46k læst
28 svar
Omkostninger stålplade, 10mm tyk og 1000x2000mm?
Side 1 af 2
http://www.ablandskronarostfria.se/bestguide.php
som forslag
som forslag
Selvbygger
· Stockholm
· 10 280 indlæg
Tjek med ex Bengtssons i Hagby, købte bla mit garagejern der. De har på "løsvægt".
Medlem
· Västerbottens län
· 18 048 indlæg
Jeg har en 15 mm tyk som svejsebænk, og det er helt vidunderligt, når man skal bukke og bøje, og det er muligt at spænde fast ting, der skal svejses.
Tænk på, at SBH pris er som din smertegrænse, hvis formatet er 1x2 meter.
Prøv om der findes noget liggende på skrotpladsen, ofte rusten men lidt slibning og maling, så fungerer det.
Protte
Tænk på, at SBH pris er som din smertegrænse, hvis formatet er 1x2 meter.
Prøv om der findes noget liggende på skrotpladsen, ofte rusten men lidt slibning og maling, så fungerer det.
Protte
Vil gerne have en plan glat overflade, og at mit skruestik sidder rigtig solidt.Nimajneb sagde:
Jeg har 45x170 liggende, som jeg tænkte at lave underdelen af. Bruge overdreven meget for at gøre den tung og god. Tænkte at samle 2 stykker som et L og bruge det som hjørneben. Derefter vil jeg have det sådan, at jeg kan få under palleløfteren under den, hvis jeg har brug for at flytte rundt på den.
Der vil også være opbevaring på en almindelig OSB på underdelen.
En variant, der blev nævnt, kunne være at lave en stabil plade med 45x170, som jeg slår sammen og derefter dækker med almindelig tynd 2mm plade, som jeg har liggende. Og hvis jeg falder over en rigtig plade på 10mm, så er det jo bare at lægge den ovenpå.
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 indlæg
Skulle det anvendes også som svejsebænk er det vel lidt tvivlsomt om du vil have træregelskelet under? I hvert fald hvis du laver langvarigt svejsearbejde i tykt gods.
Beton og tyndere plade da? Hel-limer du så pladen på betonen, så vil det nok blive ret stabilt.
/Kent
/Kent