Microkatten sagde:
Lutte, interessant! Har du varm- eller kallgarage? Hvor brede er dine brædder?
"Varmgarage" holder kun 13-15+ derinde, de er 145mm brede og 21mm tykke.
 
Har du tænkt dig at sømme 22 mm brædder i et lægte som er 22 mm og ikke har stumt støtte bagved, så vil det hoppe noget så grusomt, når du sømmer. Det er nok skruer, der gælder i dette tilfælde, og som nævnt bliver sømmet for kort, hvis de ikke får gå igennem.
 
Har købt uspontant men maler, inden jeg sætter op. Bliver om et par uger. Får vende tilbage med resultatet for fremtidig reference. Tak for jeres input!
 
Hej! Løfter en gammel tråd, men da jeg har samme spørgsmålsstilling som TS ville det være sjovt at høre/se, hvordan slutresultatet blev!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.