Bliver nok svært at bore så lang vej op til tagfoden, lamperne skal vel ikke sidde så højt oppe, men et stykke ned på væggen. Risikoen er, at du kommer for langt ind, måske endda havner i rummet på grund af vinklen, som skal være meget lille.
Forsøger at forklare tydeligere, jeg har i dag belysning over døren, som jeg ser det kan jeg forsøge at fase ud (blå linje) i to retninger og så trykke i plastkabel+el og derefter pudse over det. Alt 2 ville være at fase ud (grøn linje) kun op til tagfoden (hedder det sådan?) og derefter bore mig igennem hver fod indtil jeg kommer til hvor lamperne skal være og derefter fase ud nedad et stykke.
Er ikke helt med på hvordan du mener at jeg kommer ind i rummet, at jeg skulle fase ud for dybt?
Er ikke helt med på hvordan du mener at jeg kommer ind i rummet, at jeg skulle fase ud for dybt?
Du er på rette vej, det går udmærket at fræse ud op til tagfod og sømme kablet der, også at bore gennem tagspærene, der findes en anden mulighed, at fræse op til tagfod og derefter sømme kablet på tagspæret, til vindbrættet og gå på bagsiden af det til næste lampe, glem ikke at det skal være et rør/slange, der pudses ind, ikke kablet direkte i pudsen.T tapaza sagde:
Klik her for at svare