Hvis I, der bor i Roslagen, har misset det, så har Byggmax nu åbnet i Norrtälje. Var selv forbi i dag og købte lidt 95mm panel og spiste pølse...
OBS dette er ingen reklame, men bare et tip til alle, der bor i Roslagen og Norrtälje. :)

Allerede klart :O

Det var da pokkers..
Det var på tide..
Det var jo vildgodt!

/G

Jepp, Nu har man tættere til byggbutikken og mere tid til at nagle.

Jo, men det er virkelig guld værd med den nærhed. Med dem i nærheden behøver man ikke have en egen trailer heller :) Sommetider plejer jeg at slå to fluer med ét smæk og låne traileren en time ekstra end hvad der egentlig kræves så man kan flytte noget stort. Men det gør jeg kun på hverdage før lønningsdag så det ikke påvirker. Her i Falun er trailerne alligevel næsten altid ledige..

Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mere end en uge siden jeg var der.. og der syntes jeg, de havde et stykke igen, men ak hvor tog jeg fejl. Vi er virkelig ivrige efter at flytte til Norrtälje, så nu er sagen jo en bøf :D

/C

Hvorfor vil man flytte til Norrtälje?

Gør det. Det er en rigtig hyggelig by. Nu bor jeg ikke i selve Norrtälje, men på landet på et sted der hedder Rånäs, Men det ligger "næstgårds".

kamilenski sagde:
Det er en rigtig hyggelig by med nærhed til skærgården.

Synd at de ikke åbnede i Rimbo da :P

Norrtälje er jo superhyggelig. Så er der en hel del landsbyer rundt omkring såsom Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.

Hvad var mere det som åbnede omkring Byggmax? Det var en del ikke?

/C

Ja, det bliver en del.
En butik med brændeovne blandt andet.
Men Biltema kommer jo og Claes Ohlsson med, dog i den anden ende af byen.
Du kender til Roslagen kan jeg mærke. :)

kamilenski sagde:
De har byggmax?

MathiasS sagde:
Har de byggmax?
Haha

d^_^bd^_^bd^_^b

Jo, man tog en del ture til Norrtälje, når man friede i begyndelsen af forholdet... hver weekend og helligdage i to år :blushing: Er det biltema og det, der skal bygges ved flygfyren? (ved siden af sportshallen)

Alligevel rart at Byggmax stiller en butik op og ikke typ Hedins.. nu er konkurrencen ikke nødvendig på samme måde.

/C

jo jeg tror, at de skal ligge der sammen med classe blandt andet.

Senest redigeret:
Nå ja.. så var det klart. Bare at begynde at søge efter bolig.. igen!

/G

Derudover har du jo Dogger i Norrtälje (tror jeg?), Sveriges mest undervurderede fiskebutik :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.