Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Allerede klart :O
Det var da pokkers..
Det var på tide..
Det var jo vildgodt!
/G
Det var da pokkers..
Det var på tide..
Det var jo vildgodt!
/G
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Jo, men det er virkelig guld værd med den nærhed. Med dem i nærheden behøver man ikke have en egen trailer heller
Sommetider plejer jeg at slå to fluer med ét smæk og låne traileren en time ekstra end hvad der egentlig kræves så man kan flytte noget stort. Men det gør jeg kun på hverdage før lønningsdag så det ikke påvirker. Her i Falun er trailerne alligevel næsten altid ledige..
Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mere end en uge siden jeg var der.. og der syntes jeg, de havde et stykke igen, men ak hvor tog jeg fejl. Vi er virkelig ivrige efter at flytte til Norrtälje, så nu er sagen jo en bøf
/C
Svigerfar bor i Norrtälje og det var ikke mere end en uge siden jeg var der.. og der syntes jeg, de havde et stykke igen, men ak hvor tog jeg fejl. Vi er virkelig ivrige efter at flytte til Norrtälje, så nu er sagen jo en bøf
/C
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Synd at de ikke åbnede i Rimbo da
Norrtälje er jo superhyggelig. Så er der en hel del landsbyer rundt omkring såsom Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.
Hvad var mere det som åbnede omkring Byggmax? Det var en del ikke?
/C
Norrtälje er jo superhyggelig. Så er der en hel del landsbyer rundt omkring såsom Lohärad, Svanberga med flere. Fästmön er derfra.
Hvad var mere det som åbnede omkring Byggmax? Det var en del ikke?
/C
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Jo, man tog en del ture til Norrtälje, når man friede i begyndelsen af forholdet... hver weekend og helligdage i to år :blushing: Er det biltema og det, der skal bygges ved flygfyren? (ved siden af sportshallen)
Alligevel rart at Byggmax stiller en butik op og ikke typ Hedins.. nu er konkurrencen ikke nødvendig på samme måde.
/C
Alligevel rart at Byggmax stiller en butik op og ikke typ Hedins.. nu er konkurrencen ikke nødvendig på samme måde.
/C
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Nå ja.. så var det klart. Bare at begynde at søge efter bolig.. igen!
/G
/G
Klik her for at svare