Hej!
Jeg har revet det gamle loft (eternit) ned i fyrrummet, så kun brædderne er synlige nu i kælderen.
Så nu har jeg "saneret" så godt jeg kan og tænkte på at sætte gipsloft op.
Overvejer da jeg næsten har en hel rulle aldersbestandig bygningsfolie til overs, som blev købt som pakkemateriale til det gamle loft.
Så tanken dukkede op, at man måske skulle sætte det op i loftet inden gipsen.
Kan det være fornuftigt?
Kommer til at installere jordvarme der i næste uge, så kedlen vil ikke blive brugt mere. Halvdelen af arealet vil blive brugt som brændelager, da vi har en pejs i stueetagen. Det øvrige areal... måske placeres der en arbejdsbænk til småprojekter, eller noget.
